Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.  Kliknij "Zamknij" aby zaakceptować naszą politykę.

[Zamknij]

Prawo autorskie
i medialne


Forum Prawa Autorskiego

Tylko do 30 maja organizacje mogą zgłaszać chęć uczestnictwa w Forum

28-05-2013

Jeszcze tylko przez trzy dni organizacje, które chcą uczestniczyć w najbliższym posiedzeniu Forum Prawa Autorskiego, mogą przesyłać swoje zgłoszenia do resortu kultury.

Zgłoszenia mogą wysyłać wszystkie organizacje, które są szczególnie zainteresowane tematem drugiego Forum Prawa Autorskiego i nie otrzymały wcześniej zaproszenia Ministra Kultury na wszystkie posiedzenia Forum. Przedstawiciele takich podmiotów proszeni są o przesyłanie do 30 maja 2013 r.  na adres fpa(at)mkidn(dot)gov(dot)pl maili, w których należy zawrzeć:

- nazwę organizacji;
- wskazanie jaki związek dana organizacja ma z prawem autorskim;
- wskazanie jaki  wkład do dyskusji na temat, któremu zostanie poświęcone spotkanie, wniesie dana organizacja;
- imię i nazwisko jednej osoby, która będzie reprezentować organizację na spotkaniu;
- dane kontaktowe.

Spośród zgłoszeń resort kultury wybierze 10 organizacji, które zostaną zaproszone na drugie Forum Prawa Autorskiego. Posiedzenie odbędzie się 6 czerwca br., w siedzibie Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego ( ul. Ksawerów 13).

Podczas spotkania  będzie kontynuowana dyskusja  dotycząca zasad korzystania z utworów osieroconych i zapewnienie szerszego dostępu do dzieł out-of-commerce. Uczestnicy Forum podejmą również temat dotyczący źródeł finansowania Funduszu Promocji Twórczości.

 



Wstecz