Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kliknij "Zamknij" aby zaakceptować naszą politykę.
Jeszcze tylko przez trzy dni organizacje, które chcą uczestniczyć w najbliższym posiedzeniu Forum Prawa Autorskiego, mogą przesyłać swoje zgłoszenia do resortu kultury.
Zgłoszenia mogą wysyłać wszystkie organizacje, które są szczególnie zainteresowane tematem drugiego Forum Prawa Autorskiego i nie otrzymały wcześniej zaproszenia Ministra Kultury na wszystkie posiedzenia Forum. Przedstawiciele takich podmiotów proszeni są o przesyłanie do 30 maja 2013 r. na adres fpa(at)mkidn(dot)gov(dot)pl maili, w których należy zawrzeć:
- nazwę organizacji;
- wskazanie jaki związek dana organizacja ma z prawem autorskim;
- wskazanie jaki wkład do dyskusji na temat, któremu zostanie poświęcone spotkanie, wniesie dana organizacja;
- imię i nazwisko jednej osoby, która będzie reprezentować organizację na spotkaniu;
- dane kontaktowe.
Spośród zgłoszeń resort kultury wybierze 10 organizacji, które zostaną zaproszone na drugie Forum Prawa Autorskiego. Posiedzenie odbędzie się 6 czerwca br., w siedzibie Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego ( ul. Ksawerów 13).
Podczas spotkania będzie kontynuowana dyskusja dotycząca zasad korzystania z utworów osieroconych i zapewnienie szerszego dostępu do dzieł out-of-commerce. Uczestnicy Forum podejmą również temat dotyczący źródeł finansowania Funduszu Promocji Twórczości.